Pytania i odpowiedzi

Lista najpopularniejszych pytań

Zanim zadasz pytanie, prosimy o zapoznanie się z pytaniami zadanymi poniżej, jeśli nie widzisz tam swojego pytania – napisz, odpiszemy najszybciej jak to możliwe!

Jak zarezerwować sobie miejsce?

Najłatwiejszym sposobem jest skorzystanie z formularza rezerwacyjnego. Możesz złożyć także zamówienie pod numerami telefonu:

 

  • tel.  +48 500 510 004
  • tel.  +48 733 216 133
Jakie dokumenty muszę ze sobą mieć?

Niezbędne do podróży są dokumenty potwierdzające tożsamość na przejściach granicy.
Może być to dowolny dokument, np: dowód osobisty, paszport itd.

Czy mogę dostać jakąś zniżkę?

Zniżki przyznawane są indywidualnie. Ich wysokość ustalamy po rozmowie telefonicznej.

Jaki bagaż mogę wziąć ze sobą?

Każdy klient może zabrać ze sobą 2 torby standardowe, oraz jedną podręczną. Jej rozmiar i waga nie może przeszkadzać pozostałym pasażerom.

Czy mogę zabrać swojego pupila?

Istnieje możliwość odbycia podróży ze swoim pupilem.

Kryteria jakie są wymagane, aby podróż przebiegała sprawnie i bezpiecznie dla pozostałych pasażerów oraz zwierzęcia to:

  • Klatka, w której będzie podróżował zwierzak,
  • Karta zdrowia wraz z wymaganymi szczepieniami,
  • Paszport

Jeżeli pupil wymaga oddzielnego miejsca, koszt podróży jest taki sam jak właściciela. Jeżeli zaś zwierze jedzie na kolanach – doliczamy do biletu 50 zł.